Suzuki Grand Vitara: Tijdens remmen slaat auto af

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Hallo beste mensen,

Sinds 2 weken slaat mijn auto continu af tijdens het remmen. Ik moet continu gas geven om te voorkomen dat de auto afslaat. Het betreft een automaat. Het begon allemaal 2 weken terug; mijn zoon heeft de accu onbedoeld leeg laten lopen door muziek te luisteren. Ik heb de auto hierop bij een Suzuki garage laten uitlezen. Volgens de garage is het volgende het geval: ATF olie moet ververst worden, auto loopt niet goed op LPG (afstelling probleem), waarschijnlijk moeten kleppen ingesteld worden. Herkennen jullie dit probleem? Indien ja, kunnen jullie mij advies geven wat ik moet doen? Ik wil u alvast bedanken voor uw hulp en begrip.

Alvast een prettige avond gewenst.

Met vriendelijke groet,

Taypan.


Toevoeging : Bovendien ben ik vergeten aan te geven dat mijn auto ook afslaat op benzine!

taypan44

Geplaatst door taypan44 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Vitara? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

johan 56 (0), 13 jaar geleden

Klinkt allemaal vrij logisch, heb je het nog niks laten doen?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Vitara of stel zelf een nieuwe vraag.