Daihatsu Gran Move: Olie Bij Koelwater

Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.0 CC

Hallo Beste Mensen Ik Heb Een Probleem.
Wat Ik Niet Meer Snap Ik Heb Een Daihatsu Hijet 1.0 3cyl
Ik Heb Deze Wagen Gekocht Met Lekke Kop Maar Goed Nieuwe Koppakking Er In Gezet Kop Laaten Vlakken !!! Kopbouten Goed Aangehaald !!! Leiding Werk Alles Goed Doorgespoten !!! Met Warm Hogedruk !!!! Onderblok Goed Doorgespoeld Toen De Kop Er Af Was Met Tuinslang Alle Rommel Er Uit Was.
Toen De Kop Er Op Gezet Met Nieuw Pakking En Als Nog Weer Koelsyteem Doorgespoeld Met Forte Maar Ik Krijg Weer Olie In Het Koelsyteem En Het Is Niet Dat Nog Olie In Het Syteem Zit Maar Ik Zie Dat Het Olie Peil Ook Zakt !!!na Test Ritje Weer En Dan De Dop Weer Van Het Radiator Er Af En Jaaa Hoor Weer Vol Met Olie Gemengde Koelwater Wat Ik Mij Nog Kan Bedenken In Of Een Scheur In Het Onderblok Waar Door Het Zich Mengt Of Ik Weet Het Niet Meer !!!!

Heeft Iemand Een Idee Wat Ik Verkeerd Heb Gedaan !!!! Of Wat Ik Nog Moet Doen

nuri

Geplaatst door nuri (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Daihatsu Gran Move? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

13 Reacties

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

is de kop ook afgeperst of alleen gevlakt?

En Je Hoeft Niet Steeds Het Woord Te Beginnen Met Een Hoofdletter.....

nuri (0), 13 jaar geleden

hallo marten alleen gevlakt maar afpersen heb ik niet laten doen want hij bouwt geen druk op

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

zit er niet een oliekoeler bij/op het oliefilter(huis)?

nuri (0), 13 jaar geleden

want al een scheur in de kop zit dan zal hij tog ook druk moeten opbouwen of heb ik het miss ???

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

ligt eraan waar de scheur zit....

nuri (0), 13 jaar geleden

naar mij weten niet

nuri (0), 13 jaar geleden

maar kan het niet zo zijn dat er een scheur in de onderblok zit

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

dan niet.... oliekoeler aanwezig?

nuri (0), 13 jaar geleden

nee maarten je ving het even verkeerd op met dat van naar mij weten niet bedoel ik er mee van dat ik niet wist of er olie koeler er op zat ik zie gewoon een filterhuis met een draad aansluiting voorhet filter en een gat voor de olie wat van de olie pomp naar het filter in gaat

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

oke.
tja,lastig geval

nuri (0), 13 jaar geleden

klopt maar er zit dan geen oliekoeler er op tog op dit manier wat ik zie want een olie koeler moet je tog duidelijk zien tog maar ik kan nog een ding doen dan kop er af weer en laaten afperssen anders weet ik het ook niet meer .... maarten jonge bedankt voor je belangstelling en info !!!!!

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

graag gedaan. Laat maar iets weten als je meer weet.

nuri (0), 13 jaar geleden

Ga ik zeker doen Wegenwacht .......

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Gran Move of stel zelf een nieuwe vraag.