Daihatsu Cuore: Pin bezetting voorste lambdasonde

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 989cc

Ik ben opzoek naar de pin bezetting van de voorste lambdasonde, gaat om een Daihatsu Cuore uit 2005.

Heb hem afgelopen zondag vervangen, alles leek goed, ook naar meerdere keren starten en een proef rondje te hebben gereden.

Helaas de volgende dag sprong het foutcode lampje na een aantal seconden weer aan.


Heeft iemand toevallig een schema liggen die ik misschien kan/mag gebruiken?

Heb google al af lopen struinen, maar kan geen plaatjes of iets dergelijks vinden.

Bert84

Geplaatst door Bert84 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Daihatsu Cuore? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

oldford (0) PRO, 13 jaar geleden

Bij Oosterse merken krijg je met universele sondes vaak problemen.
Lijkt misschien duurder, maar origineel is een stuk makkelijker en werkt dan ook.

Waarschijnlijk werkt nu de verwarming van de sonde niet goed omdat deze een andere weerstand heeft.

Bert84 (0), 13 jaar geleden

Ja dit las ik inderdaad vaker naarmate ik een schema zat te google'n, welke ik nog steeds niet heb gevonden.

Ik wil toch voor de zekerheid proberen uit te sluiten, dat ik de bedrading goed heb zitten.

Niemand met een bedradings schema, waar ik de kleuren/pin bezetting op kan aflezen?

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

Bert

Dat het lampje weer is gaan branden is tevens het gevolg van een niet originele lamdasonde.

Gr. paul

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

ik zou eerst eens het signaal wat de sensor nu afgeeft een controleren. Mogelijk is de sensor goed (aangesloten),maar valt de motor buiten de fuel trims....

Bert84 (0), 13 jaar geleden

Wou even laten weten dat het gelukt is, misschien dat iemand anders er in de toekomst nog iets mee kan.

Ik ben terug gegaan naar de auto onderdelen zaak, en heb het model omgeruild tegen een Bosch, deze doet het perfect.

Bedankt iig voor de reacties.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Cuore of stel zelf een nieuwe vraag.