Fiat Scudo: Schokbrekers maken vanaf de winter een raar krakend geluid

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel

Beste Problemcar,

Vanaf de winter beginnen de schokbrekers aan de voorkant van de Fiat Scudo steeds meer te kraken. Iedere putdeksel of oneven weg heeft tot gevolg dat ik links / rechts aan de voorkant een krakend geluid hoor.

Heeft iemand hier ervaringen mee ???

evridiki

Geplaatst door evridiki (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Scudo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

thei11316 (0), 13 jaar geleden

Zullen eerder de rubbers van de wieldraagarmen zijn dan de schokbrekers,laat ze even nakijken en evt een schokbrekertest uitvoeren.

evridiki (0), 13 jaar geleden

Beste Thei,

Net het bericht gehoord van de garage. Hij kreeg nl. vandaag een beurt. Volgens de garagehouder zat de stabilisator stang helemaal los. De rubbers waarin de stang hangt moeten worden vervangen als ik het goed heb begrepen. Dit gaat misschien nog binnen de garantie vallen.

Bedankt voor je reactie,

Jeroen

T.P. (0) PRO, 13 jaar geleden

Nou dan zal het geen krakend geluid geweest zijn maar eerder een knokkelend geluid, vraag meteen of ze extra plaatjes monteren onder de stab.rubbers anders is het geluid zo weer terug..

evridiki (0), 13 jaar geleden

Dat is het inderdaad ....een knokkelend geluid.....De garagehouder heeft vanmiddag gezegd dat dit misschien nog onder de garantie gaat vallen dus dat wacht ik eerst af. Ik zal je advies zeker doorgeven aan de garagehouder.

Bedankt,

Jeroen

dendeman (0), 11 jaar geleden

heeft het vervangen van de stab.stang nog wat opgeleverd?
is het geluid nu weg?

ik heb namelijk het zelfde geluid, en begind erg hinderlijk te worden.
is het een probleem als je hier lang mee doorrijd?

mvgr
dennis

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Scudo of stel zelf een nieuwe vraag.