Peugeot 206: snelheidsmeter brandstofmeter tempmeter werken niet

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1100

weet iemand raad of waar het probleem zich kan situeren
van de ene dag op de andere
werken de snelheidsmeter temperatuurmeter en brandstofmeter nimeer,kan wel geen exacte verklaring geven
heb enkel de radio eens uitgehaald om de ontstoringsfilter naar mijn versterker eens los tekoppelen ,
maar dat nadien het al nimeer werkte kan ik niet zeggen
het is pas de volgende dag als ik wou vertrekken dat het me opviel ,al de rest in het dachbord werkt de lampjes de dachbordverlichting is ook ok
de zekering van dachbord is ook ok heb hem uitgelezen met een universeel apparaat
en zegt- monitor werkt niet - monitor ok - monitorincompleet
maar daarmee ben ik niet veel verder

dinky2262

Geplaatst door dinky2262 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

hans4074 (0) PRO, 13 jaar geleden

Even simpel om iets te proberen......haal de accuklem eens even los en zet em daarna weer vast.

dinky2262 (0), 13 jaar geleden

hallo
heb batterij eens afgekoppeld echter zonder positief resultaat
ik ga morgen cockpit eens uithalen en stekker in en uitpluggen

dinky2262 (0), 9 jaar geleden

hallo
probleem opgelost
ander cockpit gestoken en opgelost wel probleem met de kmstand natuurlijk nog maar eens een bewijs dat de carrpass geen waterdicht alibi geeft
daar op de technische schouwing enkel de kmstand telt van de kmteller in de wagen
greetz

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum