Suzuki Baleno: resonantie suzuki baleno 1996

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3

Sinds kort maakt mijn suzukie bij 2100 toeren een zwaar resonantie geluid, het zit echt tussen de 2100 en 2300 toeren. ook doet hij het niet meteen als je rijd maar pas na enkele honderde meters (ik vermoed dat er iets resoneerd als het onderdeel warm wordt)
Ik heb hem zelf al nagekeken of er hitteplaatjes of dergelijke loszitten maar dit is niet het geval, ook bij de plaatselijk kwikfit geweest of hun het misschien wisten, hij is er bijna een half uur mee bezig geweest en hoort het geluid maar kan niet ontdekken waar het vandaan komt. het is ook heel lastig om het geluid bij stilstand op te wekken omdat het maar tussen de 2100 en 2300 toeren verschijnt (het is lastig om precies dat toerental vast te houden.
De uitlaat is in goede staat en verleden jaar is er een andere kat. onder gezet.
wie heeft tips?

Bubbelboy1

Geplaatst door Bubbelboy1 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Baleno? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

DEFLO (0) PRO, 13 jaar geleden

de achterste pot (bovenplaat ) nagezien

Bubbelboy1 (0), 13 jaar geleden

Heb ik als eerste gedaan omdat van mijn vorige uitlaat de bovenste laag was losgeroest en tegen de bodemplaat schuurde bij drempeltjes en dergelijk, goede tip maar helaas niet voor mijn probleem.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Baleno of stel zelf een nieuwe vraag.