SsangYong Korando: waarop letten aanschaf korando bj 2000

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.3 diesel

Hallo iedereen,

graag zou ik enkele vraagjes willen stellen voo de aanschaf van een Korando.Mijn eerste vraag is waarop ik moet letten bij de gekende gebreken bij dit type wagen het is een 2.3 diesel van het bouwjaar 2000 en heeft 177000 op de teller staan.Hij is ook in de laadruimte ontdaan van zijpanelen aan passagiers kant ter hoogte van de wielkast en daar is hij ingespoten met expantieschuim in die gaten achter die plastick panelen. Zijn er gekende problemen met de motor of versnellingsbak.

M.v.g. Johnny

johnny1

Geplaatst door johnny1 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor SsangYong Korando? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Hans4040 (190) PRO, 12 jaar geleden

Problemcar.nl houd zich voornamelijk bezig met het oplossen van technische problemen.
Om eigenschappen van voertuigen te bespreken zijn er een tal van mediums te vinden waar je antwoord zult vinden op al je vragen.

Natuurlijk willen we je best een stukje op weg helpen:

www.autoweek.nl www.autozine.nl

Moderator Problemcar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je SsangYong Korando of stel zelf een nieuwe vraag.