Suzuki Baleno: Startprobleem na het rijden

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Ik heb een probleem als ik de motor wil starten nadat ik een paar 10 meter te hebben gereden. Na een half uurtje te hebben gewacht is het moglijk om d motot te starten.
Zijn er eigenaars van een Suzuki Balena die hiermee ook problemen hebben gehad en hoe men dit probleem heeft opgelost.
Wie kan men hierbij van advies voorzien.
Alvast bedankt.

opariama

Geplaatst door opariama (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Baleno? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

limbra (545), 12 jaar geleden

Je bedoelt dat de koude start goed is en dat hij warm niet start , pas na ongeveer een half uur ?
brand het motor storing lampje ook ?

opariama (0), 12 jaar geleden

Dat is correct en naar mijn weten brand op dat moment diverse lampjes en of het motor storing lampje op dat moment ook brand kan ik mij niet herinneren.
Bij het opnieuw starten hoor ik het startmotor helemaal niet terwijl de verlichting etc. wel goed functioneren.

limbra (545), 12 jaar geleden

meet de accu spanning eens , deze moet ruim 12volt zijn .
hoor je tijdens het opnieuw starten een tik (of soort ratel geluid) onder de motorkap?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Baleno of stel zelf een nieuwe vraag.