Suzuki Swift: af en toe na gebruik airco druppelt

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3

ik heb sinds enkele weken een Suzuki Swift van 2008.
nu heb ik het volgende probleem, als ik af en toe de airco hebt gebruikt dan druppelt hij af en toe,
dat merk ik aan de vlekken op mijn oprit...
ben al eens bij de garage geweest en die zeiden dat de airco af en toe het overtollig vloeistof eruit gooit.
klopt dat wat ze zeggen ???

edbe

Geplaatst door edbe (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Swift? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

jan T (10) PRO, 12 jaar geleden

ja dat klopt wees blij dat het er onder de auto uitkomt want als de afvoer verstopt is komt het in de auto krijg je natte voeten.
de airco haalt het vocht uit de lucht en dat komt er als water onder uit dus alles is normaal.

groetjes jan.

edbe (0), 12 jaar geleden

ok jan bedankt voor snelle reactie, maar heeft die airco een vloeistof wat je oprit vlekken kan maken ?
heb gelukkig met dasty alles weg kunnen krijgen.

jan5047 (0) PRO, 12 jaar geleden

nee dit is zuiver water je zou het kunnen drinken zoals andere Jan zegt het is vocht wat uit de lucht komt

edbe (0), 12 jaar geleden

[quote=jan5047]nee dit is zuiver water je zou het kunnen drinken zoals andere Jan zegt het is vocht wat uit de lucht komt[/quote]
ok, maar hoe kan het dan vlekken maken ????

jan5047 (0) PRO, 12 jaar geleden

misschien is de lucht bij u sterk vervuild ( lol) nee daar kan ik heen antwoord opgeven

jan T (10) PRO, 12 jaar geleden

nou het water is schoon maar waar het langs loopt voordat het de grond raakt is niet schoon dus daar zal de verandering in zitten.
als u nou 10 minuten voor u thuis ben de airco vast uit zet zal er waarschijnlijk minder last van hebben.

groetjes jan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.