Suzuki Alto: deurbekleding

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.0

Ik heb een Alto van 2010, er zit een Suzuki radio vanaf fabriek ingebouwd met alleen boven in het dashbord speakers. Nu wil ik speakers bij gaan plaatsen in de voordeuren. Kan iemand mij vertellen hoe ik de bekleding van de deur kan verwijderen zonder de boel te beschadigen. Heb al even gekeken en zie 2 schroeven zitten, een in de handgreep en een bij de deuropener. Maar dan blijft het paneel toch nog vast zitten. Ik denk dat de rest vast geklikt zit maar waar moet ik beginnen met het losmaken ? Of is het een kwestie van alleen de roosters waar de speakers achter komen verwijderen, zo te zien vormen die één geheel met het deurpaneel.

antonio

Geplaatst door antonio (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Alto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

AndreV (0), 12 jaar geleden

Schroeven los en paneel van onder af lostrekken van deur. Zit inderdaad geklemd.
Roosters zitten vast in deurpaneel.

antonio (0), 12 jaar geleden

Andre bedankt voor je antwoord, volgende week ga ik er mee aan de slag.
Ik heb uit een andere topic begrepen dat er ook geen bedrading in de portieren zit voor speakers dus dat wordt nog even puzzelen om het voor elkaar te krijgen.

antonio (0), 12 jaar geleden

Klik hieronder voor een beschrijving met foto`s voor de inbouw van speakers in de voordeuren van de nieuwste Alto.

http://www.suzukialtoclub.nl/forum/viewt...

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Alto of stel zelf een nieuwe vraag.