Suzuki Baleno: zekering klok,radio, aansteker

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 gtx

hallo,

na inpluggen van een defecte navi-kabel, doet de radio, het interieur klokje en de aansteker het niet meer.
Zekeringen vind ik alleen in het motorcomp 12 stuks meen ik, naast de hoofdzekeringen. Allemaal o.k.
Normaal zouden er meer zekeringen moeten zijn. Ik kan ze echter niet vinden. Onder het stuur heb ik de halve meter plaat verwijderd, zonder resultaat.


Iemand een idee, waar ik het moet zoeken?

alvas bedankt.

gr,

Nick

nycko

Geplaatst door nycko (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Baleno? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

limbra (485), 12 jaar geleden

volgens mijn info zouden ze toch aan de bestuurders zijde moeten zitten , achter een zwart kapje .
eventueel ff met een zaklamp kijken .

dacht onder de stuur kolom .

nycko (0), 12 jaar geleden

heren bedankt voor de input.

Uiteindelijk gevonden en opgelost.
Wil wel ff opmerken dat ik nog nooit zo'n onlogische onherkenbare plek heb gezien. inderdaad onder de stuurkolom achter een L-vormig dekseltje.
Je zal onderweg maar met een serieuze uitval van b.v ruitenwisser komen te staan. Dat vind je never.

Any-way vele malen dank voor jullie inbreng !

gr,
Nick.

C.Jonker (0) PRO, 12 jaar geleden

ha ha geloof me ze zijn er nog veel erger :D

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Baleno of stel zelf een nieuwe vraag.