Daihatsu Applause: electriche storing

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Hallo

ik heb een storing in me bedrading zitten waar ik niet uitkom dus zoek een schema van deze auto.
het probleem is na dat ik me radio aan gesloten heb vandaag schiet de zekering van me achterlichten en me dashboord verlichting er uit.
en me radio doe het nog steeds. weet iemand hier iets op? of heeft iemand een schema?

met vriendelijke groeten yorrick

yorrick

Geplaatst door yorrick (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Daihatsu Applause? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

eddyarc (0), 12 jaar geleden

je hebt de massa van de radio aan de verlichting genomen !!!!!

Frans P. (0), 12 jaar geleden

Ik zou zeggen, je hebt geen probleem, je heb de radio verkeerd aangesloten.
Het is even zoeken naar de juiste draden.
Toen ik mijn radio aansloot ging hij uit als ik op mijn rem trapte!
Na nog wat zoeken en proberen zit hij goed. De kleuren en details weet ik niet meer.
Volgens mij vond ik het met Google op internet.

yorrick (0), 12 jaar geleden

de massa in een auto hangen toch allemaal aan elkaar? dacht ik teminste, maar ik heb net me radio helemaal los gehaald en een nieuwe zekering er in gedaan maar nu gebeurt het volgende, ik draai me keuze schakelaar aan me lichten doen het maar dan begint het bij me keuze te roken en me antenne kabel wordt hartstikke heet liggen die dan ergens aan elkaar? ik kom er nou niet meer wijs uit. weten jullie nog iets wat ik daar mee kan?

groetjes yorrick

yorrick (0), 12 jaar geleden

Ik heb het probleem al gevonden had een geschakelde min te pakken deze is voor als je radio verlichting heeft dat deze dimt, dank je wel voor de hulp

Frans P. (0), 12 jaar geleden

Zie je wel, ik zat ook zo te kloo....en.
Ik zal een keer een fotootje maken van de aansluitingen en hier plaatsen.
Er is sowieso bijna nooit wat aan de hand met de Applause.
Dus wát er aan de hand is kunnen we hier in kaart brengen.

yorrick (0), 12 jaar geleden

oke goed om te weten, ik heb nog een storing in me applause mischien dat u weet waar ik dat kan zoeken. als u wil kijk dan even bij dimlichten

yorrick (0), 12 jaar geleden

Deze is nu gelukkig op gelost
tnx voor de hulp

kschram123 (0), 12 jaar geleden

Hallo,

Ik heb nu ook een Daihatsu Applause, maar zie door de draden het begin niet meer!
Weet misschien iemand van jullie waar ik een schema van de radio draden kan krijgen of vinden?
Of iemand mij de kleurencombinaties kan doorgenven? Want op de foto's kan ik het slecht zien,

Mvg Kevin.

Frans P. (0), 12 jaar geleden

Ik vond het schema op internet maar daar ging ik mee de mist in.
Bij het intrappen van mijn rem ging mijn radio uit.....

Zwart en geel uit de radio (links onderin het blokje) spelen de belangrijkste rol.

Zwart gaat op de lichtblauwe draad, dit is de aarde die aan de zijkant van de console zit vastgeschroefd.
Geel gaat op de donkere blauwe draad.

Ik heb het nu onder de foto's gezet.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Applause of stel zelf een nieuwe vraag.