Renault Laguna: renault laguna 2 1.9 dci voorgloeilampje brand

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1,9 dci

dag forum leden,

helaas heb ik een hardnekkig probleem met mijn renault laguna 1.9 dci , het probleem is namelijk dat op onverwachte momenten het vermogen totaal wegvalt, hierbij gaat het voorgloeilampje branden, als ik vervolgens de motor afzet en weer start is het probleem weer eventjes weg, zodra ik fors optrekt begint het weer helemaal overnieuw.

inmiddels is de luchtmassameter vervangen

ook de map sensor is vervangen.

als de map sensor niet is aangesloten blijf ik vermogen houden in de motor , maar het lampje gaat evengoed branden, op dit moment rij ik dus maar even zo rond.


iemand al eens eerder meegemaakt?

andy12

Geplaatst door andy12 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

abc (0) PRO, 12 jaar geleden

wat zijn de storingscode's???

autoservice valentijn (0) PRO, 12 jaar geleden

het beste is uitlezen kijken waar een storing in zit
kunnen een paar dingen zijn brandstofdruk te laag of vervuilde egr klep klep is niet zo handig te demonteren, je kan het gemonteerd reinigen met de benodigde apparatuur

gr

andy12 (0), 11 jaar geleden

oplossing was verkeerd angesloten vacuum slangetjes

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.