Suzuki Jimny: Verwarming Suzuki Jimny defect

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine

Mijn Suzuki Jimny is nog geen 5 jaar (33000km). Vorige winter merkte ik op dat de verwarming pas na een 15-tal minuten een beetje begint te werken.
Mijn garagist stelt voor om vervanging van wat stukken maar garandeert niet dat het hiermee zal opgelost zijn.
Bovendien zou het volledige dashboard er hiervoor uit moeten.
Heeft iemand hier ook ervaring mee? Met 2 kindjes is het maar koud in de wagen... De winter komt er opnieuw aan... Ik had eventueel al gedacht aan een autokachel.

wendym

Geplaatst door wendym (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Jimny? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

jeroen zwinselman (0) PRO, 12 jaar geleden

laat de kabel van de kachelbediening is nakijken.
Wat wel is voorkomt dat de buitenkabel van de kachel bediening niet meer vast zit in de klem, zodat de hele kabel kan bewegen i.p.v de binnenkabel.
bedieningspaneel van de kachel loshalen.

BEASTY (0) PRO, 12 jaar geleden

Kijk eerst eens goed wat er aan de hand.En wat er niet warm wordt. Lijkt mij meer een thermostaat storing.

jeroen zwinselman (0) PRO, 12 jaar geleden

als het een thermostaat storing zou zijn,zou de temperatuurmeter ook niet oplopen.als je stil staat wel maar als je gaat rijden zakt hij weer.

jan5047 (0) PRO, 12 jaar geleden

controleer of de kachel radiateur een goede doorstroming heeft evt doorspoelen, kijk inderdaad of de bedieningskabels naar behoren werken en de kleppen bewegen
succes

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Jimny of stel zelf een nieuwe vraag.