Volkswagen Polo: afstandsbediening centrale deurvergrendeling werkt niet

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 6n2 1.6 16 v gti

hallo leden

ik heb sinds 3 dagen een polo 6n2 waarvan de afstands bediening van de centrale deurvergrendeling niet werkt
heb hem zo mee gekregen met het verhaal dat het waarschijnlijk aan het batterijtje lag
ik heb er 2 nieuwe batterijen in gestoken 20/16 maar nog geen resultaat het rooie lampje wat hoort te branden op de sleutel brand ook niet
de centrale deur vergrendeling zelf werkt perfect met de sleutel ,alles gaat op slot en de lampen branden ook op het moment dat je hem op slot of open doet
verder ben ik zeer tevreden wat de polo betreft op de afstand bediening van de centrale deur vergrendeling na
weet er iemand wat ik zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen

Mvg julez

julez

Geplaatst door julez (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

julez (0), 12 jaar geleden

iemand sugesties ?.

Benny Vee (0) PRO, 12 jaar geleden

Als de afstandsbediening orgineel af fabriek is zou ik storing laten uitlezen en eventueel beide afstandsbedieningen opnieuw laten inleren.

julez (0), 12 jaar geleden

ok ik heb namelijk maar 1 afstandsbediening mee gekregen heel stom had natuurlijk moeten vragen of ik er geen reserve bij kreeg
of is het verstanding om twee nieuwe sleutels aan te schaffen die werkend zijn en waarvan ik er 1 als reserve kan gebruiken
mocht ik deze ene sleutel verliezen ben ik echt de pineut en zal het een nog kostbaardere ingreep worden

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.