Renault Laguna: startmotor renault

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 18.16v

hallo allemaal ik heb een klein brandje gehad onder de lucht filter wat ik zo kan zien de startmotor de bedrading van de sensoren achterkant motor zien er goed uit ik moet de startmotor er nog uithalen het is zo gebeurt ik rij bij de stoplicht weg ik had zo een 32 kilometer gereden na een 200 meter begint de auto te storteren daarna motor viel stil zijkan weg neer gezet onder motorkap begint te roken en een klein vlammetje snel brandblusser er bij
als de startmotor het is en ik zet er een nieuwe in gaat de auto het weer doen
mvg tenbrinke

t.tenbrinke

Geplaatst door t.tenbrinke (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

[quote=t.tenbrinke]Hallo allemaal,
Ik heb een klein brandje gehad onder het luchtfilter. Wat ik zo kan zien is dat de startmotor en de bedrading van de sensoren aan de achterkant van de motor er goed uit zien. Ik moet de startmotor er nog uithalen.
Het is zo gebeurt: ik rij bij het stoplicht weg, ik had ongeveer 32 kilometer gereden, en na 200 meter begint de auto te stotteren daarna viel de motor stil. Langs de kant gezet, hij begint te roken onder de motorkap en er was een klein vlammetje zichtbaar. Snel brandblusser er bij en brandje geblust.
Als het de startmotor is en ik zet er een nieuwe in gaat de auto het dan weer doen?
mvg tenbrinke[/quote]
Ik heb de tekst even aangepast, het was niet te lezen als ik eerlijk ben.

t.tenbrinke (0), 12 jaar geleden

bedankt voor de corectie de toetsenbord werkt ook niet de de spatie vandaar
ik heb de startmotor er uit die werkt perfect waar kan er nog meer door brand ontstaan ?
help mijn aub
mvg tenbrinke

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Kabelbreuk/ kortsluiting? Iets wat tegen de uitlaat lag?

Heino4267 (200), 12 jaar geleden

Naar de garage met deze auto! Dit is niet iets om zelf aan te gaan hobby'en.

Volgende keer gebeurt het je op de snelweg bij 120 km/uur en dan????

jan5047 (0) PRO, 12 jaar geleden

[quote=Heino4267]Naar de garage met deze auto! Dit is niet iets om zelf aan te gaan hobby'en.

Volgende keer gebeurt het je op de snelweg bij 120 km/uur en dan????[/quote]
waarom kun je dat zelf niet, wel even de oorzaak zoeken

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.