Classic Cars: Waterpomp seal gezocht.

Voor een Reliant Robin 850 zoek ik een waterpomp-afdichting, en die is tegenwoordig schijnbaar lastig te vinden!
(Het liefst reviseer ik de waterpomp, i.p.v. dat ik een complete pomp koop. Want in de handel worden schijnbaar ook exemplaren met minder goede seals erin aangeboden.)
Het enige aan gegevens wat ik ervan heb:

Merk/type/afmetingen: Goetze PE 7015, 12.00 x 30.00 x 15.00.
(Merk is uiteraard onbelangrijk.)

Wie kan dit omnummeren naar een meer gangbaar merk, of kan me zeggen waar ik mogelijk zo'n seal kan vinden?
Ook zou ik het graag weten als iemand een site weet waar ik zoiets kan omnummeren naar een ander merk, want dat vergroot de kans weer.
Alvast bedankt voor de moeite!

http://imageshack.us/photo/my-images/845...

W168A160

Geplaatst door W168A160 (0) PRO , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Classic Cars Overig? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

W168A160 (0) PRO, 12 jaar geleden

Bij Dichtomatik is die helaas niet verkrijgbaar.
(Óf ik kreeg deze reactie omdat het zoeken naar een oplossing misschien te duur was in verhouding tot de marge voor hun...)
Evengoed bedankt voor de tip.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Classic Cars Overig of stel zelf een nieuwe vraag.