Renault Laguna: centrale vergrendeling op sleutel werkt niet meer

Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

hallo beste medelezers,

ik heb sinds ik de accu heb vervangen een probleem met de centrale vergrendeling, als ik met de sleutel de centrale vergrendeling wil bedienen doet deze niks meer, ik kan wel gewoon de auto starten en verder werkt alles gewoon, ik heb al verschillende problemen gelezen hierover maar weet iemand een oplossing of moet ik echt naar de garage toe om de sleutel opnieuw te laten inleren, wie heeft er een oplossing

alvast bedankt voor alle tips

raimond3133

Geplaatst door raimond3133 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

Wat is het bouwjaar van je auto? En bij ouder dan 2001 heb je een ir afstandsbediening of radio gestuurd?

raimond3133 (0), 12 jaar geleden

hallo safrane

de laguna is uit 1999

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

Was ik al bang voor, dan kan ik je niet verder helpen, maar ik hoor graag het antwoord, ik heb hier nog een twingo staan die ook niet meer reageerd uit het niets.

abc (0) PRO, 12 jaar geleden

hou de knop op het dashboard van de centrale vergrendeling eens ingedrukt (+- een sec of 5)tot de deuren openenen en sluiten,daarna de sleutel een paar keer bedienen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.