Renault Megane: Xenon verlichting

Bouwjaar: 2005, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.6 16V

Hallo;

De linker koplamp gaat soms een paar keer achter elkaar aan en uit, dit doet hij eens in de paar weken.
Is dit een teken dat de lamp kapot gaat of is er iets anders aan de hand.

Groeten,
Frank

Frank3186

Geplaatst door Frank3186 (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Renaultmonteurtje (0) PRO, 12 jaar geleden

lamp of vermogens trap onderin de koplamp unit

Frank3186 (0), 12 jaar geleden

Sorry voor de late reactie, ik was het probleem vergeten omdat het niet meer optrad en dat ik het hier al vermeld had.
Eergisteren knipperde de linker lamp weer een paar keer, uitlaten lezen en kreeg de volgende storing
989 Gasontladingslamp. Niet gedetecteerd of niet gemonteerd. Niet bekent, (met een geel driehoekje met een uitroepteken er in). Wat nu want er zit wel degelijk xenon verlichting standaard op deze auto.
Gr. Frank.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Makkelijkste manier om te kijken of het de lamp zelf is Van links naar rechts wisselen.
Treed het probleem dan nog aan de zijde waar het probleem is dan is de module onder koplamp defect.

Frank3186 (0), 12 jaar geleden

Dank je.
Dat ik hier zelf niet aan gedacht heb, ik zal deze week de lampen wisselen en dan afwachten.
Ik kom hier op terug maar dat kan even duren omdat de storing maar af en toe voor komt.

Frank3186 (0), 12 jaar geleden

Een paar weken geleden de lampen verwisseld en alle stekker verbindingen schoon gemaakt, en de storing heeft zich tot nu toe niet meer voorgedaan.

Bedankt voor het meedenken.

Frank.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.