Renault Laguna: raam bediening

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

ik heb een renault laguna van 2002,mijn linker raam doet het de ene keer goed en dan weer niet,na er nieuwe bedieningsknoppen in gezaet te hebben dacht ik dat het over was maar niet dus.
de ene keer doet hij het gewoon en de andere keer gaat hij wel goed omlaag maar gaat dan moeilijk weer omhoog of met horten en stoten.
heeft iemand hier ervaring mee waar ik dit probleem moet zoeken in het electro bekabbeling of de motor

beren3

Geplaatst door beren3 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

anoniem-1573996169 (0), 12 jaar geleden

je kan eerst proberen om het raam "in te leren" door de bedieningsknop ongeveer 3 seconden vast te houden, zowel in de gesloten stand als in de onderste stand. Ook zou ik de raamgeleiders inspuiten met siliconenspray: raam in de onderste stand en in de voorste en achterste sponning inspuiten; het raam neemt het spul dan mee omhoog en omlaag.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.