Renault Kangoo: radio display werkt niet (originele renault radio)

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Het display boven op het dashboard, waarop de autoradio is af te lezen, brandt niet. Als de verlichting uit staat, is het display met veel moeite af te lezen. Op het moment dat de verlichting van de auto wordt aan gezet, kan ik in het geheel niets meer af lezen. Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn?

sjakmeerveld

Geplaatst door sjakmeerveld (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Heino4267 (110), 12 jaar geleden

Waarschijnlijk zijn gewoon de gloeilampjes doorgebrand die het display verlichten.
Dat kan je controleren: op het moment dat het display zou moeten branden schijn je vanaf de zijkant met een lichtbron er in (bv. zaklamp). Als je dan (vaag) de normale inhoud van het display kunt zien, werkt het display wel maar zijn verlichting niet.

Je kunt die lampjes zelf eenvoudig vervangen. Bij de Laguna klikt de kap over het display eenvoudig uit (omhoog, richting voorruit), maar hoe dat bij de Kangoo gaat weet ik niet.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.