Renault Laguna: bekabeling trekhaak

Bouwjaar: 2002, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.6

de bekabeling van de trekhaak zit aangesloten met een stekker op de achterverlichting.
de stekker die normaal op de achterlichtunit zit haal je eraf en daar zit dan een stekker op van de trekhaak bekabeling. Aan deze bekabeling zit nog een stekker die je verbind met de originele tekker van de auto. deze verbinding wordt gemaakt met een plaat ding die je in de stekker steek en aan de andere kant de anderestekker opsteekt. een soort van verbindingsstukje.
nu ben ik dit verbindings stukje kwijt.

iemand een idee waar ik die kan krijgen?

hoop dat het een betje duidelijk is.

bedankt alvast

Kroes6404

Geplaatst door Kroes6404 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

Zo'n verbindingsstukje is niks anders dan een printplaat met iets van vier kanalen erop. Dus ik zou even bij een electronica winkel vragen die printplaten voor je kan maken. Dan neem je die ander mee als voorbeeld en maakt hij wel een nieuwe voor je.

Jij bedoelt deze plaatjes in die zwarte stekkers?
[img]http://i1199.photobucket.com/albums/aa48...[/img]

Kroes6404 (0), 12 jaar geleden

ja dat is hem. bedankt voor je reactie. dmga naar een electronicazaak

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.