Daihatsu Sirion: Heeft een Sirion 2 Canbus?

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3/16V-91pk

Een kort vraagje: heeft een Sirion 2 van 2008 (type M301) een CanBus?

Ik heb gemerkt dat kleinere auto's nog wel eens (opzettelijk?) over het hoofd gezien worden en wil eigenlijk constant met licht rijden. Vanwege het constant branden wil ik in ieder geval de achterlichten en stadslichten voorzien van goede kwaliteitsLEDs. Xenon-H4 mag niet vanwege het bouwjaar maar dat zullen dan goede halogeenpitten moeten worden, misschien Motovisions. Vanwege de LEDs moet ik wel weten of ik een Canbus heb of niet.

Ik heb de auto een tijdje niet bij de hand dus ik kan niet even een lamp los halen om te zien of ik een melding krijg. Ik zou wel alvast de LEDs willen bestellen.

Paulus333

Geplaatst door Paulus333 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Daihatsu Sirion? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

oldford (0) PRO, 12 jaar geleden

Vanaf 1 januari 2008 is can-bus verplicht voor alle voertuigen onder de 3500 kg voor het uitlezen met EOBD.
Als zo'n can-bus er eenmaal inzit, dan gaan fabrikanten die ook voor andere doeleinden gebruiken.
Dus ik ben bang dat het antwoord ja is.

Paulus333 (0), 12 jaar geleden

Bedankt!

Jammer van die canbus!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Sirion of stel zelf een nieuwe vraag.