Renault Megane: megane2006 phase 2 probleem airbag

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: K9K of 1500dci

ik heb een probleem met mijn airbag van mijn megane 2 het probleem is dat ik een ongeval heb gehad alles is hersteld alleen mijn lichtje van mijn airbag gaat niet uit ! nu tijdens dat ongeval zijn mijn gordelspanners afgegaan (geen airbags) ik heb deze vervangen en met de clip uitgelezen dat vertelde mij dat ik die airbag unit niet kon resette dus heb ik dit ook vervangen en ingesteld nu blijft dat lichtje nog branden !! heb terug foutcode's gewist nu blijven de foutcode's van de inpackt sensors er in staan !! waarschijnlijik kapot gemaakt tijdens inpackt door de airbag unit !!! deze inpackt sensors heb ik ook vervangen (inpakt sensors in stijl achter bestuurders zetel en passargierszetel) maar nu ist probleem dat mijn lichtje van den airbag blijft branden !! en als ik hem uitlees met de clip dan krijg ik nog altijd foutmeldings van dat er een electronische probleem is met beide sensors en dit snap ik niet goed hoe dat mogelijk is wand alles is vervangen !!! en het gaat degelijk om de inpackt sensors in beide stijlen want als ik 1ervan afsluit dan komt er op de clip onderbreking op !!


wat denken jullie er over???

groeten intresse

voor meer informatie moet je maar vragen

intresse

Geplaatst door intresse (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Ten aller tijde linker en rechter sensor vervangen in de B stijlen.
Is een Tip technic van bij Renault.
Zou je even moeten navragen.

intresse (0), 12 jaar geleden

deze zijn vervangen krijg nog altijd foutmelding van electronisch defeckt in beide sensoren

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Ze moeten deze niet via het bouwjaar van je auto bestellen.
In de Tip technic melding staat welk bouwjaar ze moet in geven bij het opzoeken.
Dan heb je vermoedelijk de verkeerde gekregen passen wel maar inwendig een andere weerstand.

intresse (0), 12 jaar geleden

de inpacktsensors zijn juist de nummers komen overeen met de kapotte sensors en ik heb de sensoren via chassis nummer opgezocht

abc (0) PRO, 12 jaar geleden

zoals gezegt door ramjod je moet ze niet op kenteken bestellen dan krijg je idd de zelfde als er in zit en die werken niet met de nieuwe computer.
moet een ander type besteld worden ,de dealer moet dit weten of iig op kunnen zoeken

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Men moet dan de sensoren van een scenic II van Na 21-01-2008 kiezen in de diagloys bij renault.
Tip technigue 25.

intresse (0), 12 jaar geleden

opgelost alls onderdelen waren juist pinneke in module scheef

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.