Renault Clio: renault clio 1996, schommeld stationair en haperd en/of slaat af

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4l

mijn clio haperd stationair, ook als je constand toental houd hapert hij,
tijdens accelereren haper de auto en\of slaat hij af bij decelereren,

gasklephuis is schoongemaakt,
stappenmotor is schoongemaakt en hij heeft geen vacuumlek, ik zit met de handen in het haar
kan iemand mij hier mee helpen?????/

ik zat zelf aan de koevloeistofsensor te denken maar dan heeft hij normaal niet zulke extreme symtomen??

grtjes

daggy1988

Geplaatst door daggy1988 (0) PRO , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Zijn de bougiekabels niet lek?
Verdelerkap niet gescheurt?
Wat is spruitstuk druk inlaat deze moet tussen 300 a 450 Mbar zijn.

daggy1988 (0) PRO, 12 jaar geleden

uhh bougiekabels en verdelerkap zijn nieuw, dus dat kan het niet zijn, spruitstuk druk heb ik nog niet gemeten maar alle pakkingen zijn al vervangen,
heb ook al met de dealer gesproken en daar kreeg ik van te horen dat de kleppen te strak stonden haha en ik ben gek,

ik zal de druk van de inlaat even meten maar denk dat dat we in orde is, wat ik vergeten was erbij te zetten is dat het co 0.3 procent te hoog is, zou de lambdasonde zoiets kunnen veroorzaken????

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Ja of spruitstukdruk niet goed mapsensor defect

daggy1988 (0) PRO, 12 jaar geleden

ik ga de spruitstukdruk/mapsensor even controleren ik laat je wel weten wat het was of niet
alvast bedankt voor de tip.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.