Renault Clio: Storing bij het starten

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 16V

Wie kan mij helpen?

Mijn Clio heeft bij het starten problemen. Als ik de auto wil starten pakt de motor wel aan maar dan stopt (denk ik) de start motor draaien. Dit probleem heb ik nu al een week of 4 en het rare is dat hij van
het ene op het andere moment dit heeft. Hij doet het een halve week goed en dan wil hij niet meer starten. Als dit gebeurt kan het zo zijn dat hij een dag niet wil starten en dan ineens wel weer.
Heb al de accu pool los gehad zodat de computer kan resetten..

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik hoor het graag! alvast bedankt!

groet thijs

thijsW

Geplaatst door thijsW (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

C.Jonker (0) PRO, 12 jaar geleden

Wat bedoel je met hij stopt met starten?

Je draait de sleutel om en dan hoor je de startmotor de motor ronddraaien zoals het hoort ?
Of doet ie helemaal niks?
Of bedoel je de startmotor draait wel maar de motor slaat gewoon niet aan?

Beetje duidelijker proberen te omschrijven aub..

groetjes,

Chris

thijsW (0), 12 jaar geleden

He Chris,

Bedankt voor je reactie!

Ik draai de sleutel om en dan hoor je de startmotor de motor ronddraaien zoals het hoort, en dan stopt de startmotor met draaien. Hij kapt het 'startproces' af zeg maar.
Ik kan hierdoor niet doorstarten..

Ik hoop dat dit duidelijker is.

groeten thijs

kaleido 1 (1620) PRO, 12 jaar geleden

Gebruik eens de zoekfunctie volgens mij zij hier al meer topics over.

thijsW (0), 12 jaar geleden

Heb oop de andere topics gevonden dat het ook wel aan de DBP sensor kan liggen maar hoor graag nog andere opties?

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Kijk eens bij volgende topic.

Clio stopt met starten na paar seconden

thijsW (0), 12 jaar geleden

Heb ik gevonden staan ook wel bruikbare tips bij! Bedankt! Ga er morgen mee aan de gang..
Jullie horen nog van mij!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.