Renault Laguna: Ramen gaan niet open of dicht

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

mijn ramen van mijn renault laguna 2.0 uit 2002 willen niet meer open of dicht , als ik het aan de bestuurders kant probeer of een andere deur pak geen van alle werkt.
ik heb de zekeringen na gekeken zijn heel heb nieuwe schakelaars in de bestuurders kant geplaatst.... geen resultaat, weet nu echt niet meer wat het kan zijn..

papagrolsch

Geplaatst door papagrolsch (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Deurbekleding eraf en meten.

papagrolsch (0), 12 jaar geleden

zo ver ben ik nog niet geweest... heb wel alle schakelaars op spanning na gekeken en overal staat spanning op.......wat zou ik dan nog na moeten meten.

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

Massa moet je ook hebben

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Kijken of de spanning en massa op de motor aankomen.

heijmans85 (0), 12 jaar geleden

ff de accu kabels los halen 10 min w8ten en weer aan koppelen als het goed is gaan ze dan hapert omlaag en naar boven herhaal dit meerdere malen en ze gaan weer soepel omlaag en omhoog heb ik laats ook gehad kan ff duren maar het werkt wel.

Heino4267 (200), 12 jaar geleden

Zorg voordat je de accu losneemt vooraf dat je de radiocode hebt en dat je weet hoe je die in moet voeren.
Ook moet je je ramen opnieuw inleren.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.