Renault Scenic: verlichting

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

goeiedag ik heb hier een scenic van 2006 en het linker dimlicht doet het niet, lamp zal kapot zijn maar wat moet ik allemaal slopen om er bij te komen?

aj.wijk

Geplaatst door aj.wijk (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

11 Reacties

jan5047 (0) PRO, 12 jaar geleden

kijk eens in het insructie boekje , zit er geen luikje in het linker binnen scherm

't garagistje (0) PRO, 12 jaar geleden

als je niet al te brede handen hebt kan je er zo tussen. Het is wel niet zo makkelijk en als je dit niet elke dag doet, kan het tegenslaan.
Sommigen halen de accu uit om meer plaats te hebben. Het dekseltje afdraaien en de lamphouder een kwartslag draaien. De H7 lamp trek je gewoon af van de houder. De moeilijkheid is de houder terug monteren. Wees er zeker van dat ze aan beide kanten onder de grendel zit.
via de zoek kwam ik hier ook op http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

Hallo A.J van Wijk, niet moeilijk doen, even langs de dealer, in 10min. gebeurt klaar terwijl U wacht, voor de schrikbarende som van 15,75 euri's inclusief de lamp. Daar kan je het niet zelf voor gaan doen lijkt me. Succes.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Als Je Een Privilege Pas Hebt Dan Is Alles Geheel Gratis Incl Lampje.

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

hey Ramjod, ik heb al meer over zo een privelege pas gehoord, wat is dat. Kan ik die bij de dealer aanvragen of zo???

P. Kelder (0) PRO, 12 jaar geleden

[quote=zafira2.2dti]ik heb al meer over zo een privelege pas gehoord, wat is dat. Kan ik die bij de dealer aanvragen of zo???[/quote]
Even Googlen en je weet het : http://www.indumij.nl/renault/renault-pr...

Moderator Problemcar

Heino4267 (200), 12 jaar geleden

Dan doen ze diverse checks gratis en het vervangen van sommige onderdelen is dan ook gratis.
Voor normaal onderhouden auto's die geen opvallende pechhistorie hebben, is twijfelachtig of je het geld van de privilegepas (ik meen dat die 30 Euro per jaar kost) er uit haalt.
Als je zo'n Renault hebt waarbij het vervangen van (kop)lampen een halsbrekende toer is (bv. bepaalde typen scenic's), zou ik zo'n pas wel overwegen.
Ik denk dat je bij www.renault.nl wel meer vindt over de privilegepas.

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

oke, bedankt mannen.

aj.wijk (0), 12 jaar geleden

Oké bedankt allemaal ik ga wel langs de garage want met mijn reuma vingers gaat dit niet lukken

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

ook al heb je normaal werkende vingers, gewoon bij de dealer laten doen, een lamp alleen is al ong. 7 euri's.

aj.wijk (0), 12 jaar geleden

Is al gebeurd voor € 10,70 weer een goed werkende lamp. Bedankt allen voor de support

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.