Renault Scenic: Radio display blijt branden terwijl auto op slot zit

Bouwjaar: 2006, Motorcode: nvt

Hallo,

Ik heb een renault scenic waarbij het display blijft branden ook al doe ik de auto op slot. Het i-trafic blijft knipperen. Als ik op de radioknop aan/uit druk gebert er niks. Iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?

Michel1970

Geplaatst door Michel1970 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Heino4267 (110), 12 jaar geleden

Is dat ineens gekomen of is er iets veranderd aan de auto (m.n. iets gerepareerd of ingebouwd)?
Werkt de radio verder wel goed?
Het lijkt namelijk op een verkeerd aangesloten +draad (dat zijn er namelijk 3 verschillende).

Michel1970 (0), 12 jaar geleden

Er is niks veranderd. De radio werkt ook niet meer. Mijn vrouw wilde een andere zender opzetten. Er is ook niks anders ingebouwd. Het vreemde blijft dat het display aan blijft.

erikjuh37 (0) PRO, 12 jaar geleden

Ga eens langs de renaultdealer. Er is een technische mededeling van dit probleem. Als je de radio loskoppelt, functioneerd alles weer ok. Als de radio in deze mededeling valt, krijg je een nieuwe.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Is een bekent probleem .
Bij de dealer moet gekeken worden of de radio in een bepaalde serie valt .
Maar volgens mij valt de auto erbuiten omdat de auto ouder is dan 5jaar.
Maar misschien is er nog een coulance regeling van toepassing.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.