Renault Laguna: vervanging xenon lamp

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: v6 3,o ltr vohc

hallo vrienden

Mijn zoon in oostenrijk heeft de volgende problemen bezit sinds 6 mnd een laguna nu is een van de xenox

lampen kapot en hij heeft te horen gekregen dat je die niet zelf kan vervangen omdat dan je lamp [blind!!!]

wordt. en links zit er in het glas een scheur .vraag is,,is det zelf te vervangen?? Vast vr dank Piet

vraagbaak

Geplaatst door vraagbaak (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

ratdraaier (0), 12 jaar geleden

de lampen kun je gewoon vervangen hoor en een glas weet ik zo niet maar als je de lampen vervangt doe ze alle2 ivm kleurverschil en je kan zo bij de automatialenzaak infomeren welk type lamp er in moet

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Een xenon lamp kun je zelf vervangen en je komt er goed bij.
Een glas kun je niet los vervangen dat kost je een complete unit.
Vaak komt voor dat de module onder de koplampunit van de xenonlamp kapot gaan.
Ik zou voor alle zekerheis eerst even de xenonlamp wisselen van links naar recht om dat uit te sluiten.

sgm (0), 12 jaar geleden

Om kleurverschil tegen te gaan zijn er pre-aged (voor verouderde) lampen te koop. Het is wel verstandig om eerst even te checken of de aanstuurunit onder in de koplamp (ook) niet defect is voordat je een lamp vervangt. Unit zijn links en rechts verschillend en in de autohandel te bestellen. Loshalen betekent bumper een stuk naar voren halen om de lampenunit te kunnen verwijderen. Anders kom je er niet aan. Alle onderdelen zijn in de handel te krijgen, dus je hoeft niet per se naar de Renault dealer.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Ik zou eerst altijd het lampje wisselen van links naar rechts voor meer gaat loshalen tbv module onder koplampen.

vraagbaak (0), 12 jaar geleden

al degene die me hebben geholpen vriendelijk dank piet

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.