Renault Twingo: inhouden en stotteren en niet meer pakken van het gas in versnel

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1200

goedendag,


ik heb een twingo uit 94,
van de week reed ik op de snelweg en stond in zn 5 ineens kon ik geen gas meer geven, hij pakte hem niet meer terwijl
hij gewoon in zn 5 stond, hij maakte wel toeren omdat ik meer gas gaf omdat ie niks meer ... vervolgens zette ik hem stil langs de weg
en viel die uit, ik hem weer starten en na 2 x starte deed ie het weer.... vervolgens niks meer aan de hand geweest.

afgelopen zondag weer het zelfde alleen heb ik nu 5 x langs de weg stilgestaan :S
deed ie het weer 500 meter en kreeg ie weer het zelfde alleen ging ie erbij horten en stoten.. om vervolgens weer geen gas te pakken terwijl die
in de versnelling stond en viel vervolgens weer uit...

ik heb de auto nu anderhalve maand ofzo en verbruikt de laatste 2,3 weken ook meer benzine lijkt wel...

iik heb zoiezo weinig verstand van auto's maar laat hem nu liever staan omdat ik straks wel echt stil sta langs de weg dat ie het helemaal niet
meer doet :s

weet iemand misschien wat dit kan zijn??

gr rowella

welly

Geplaatst door welly (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Twingo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Dit kan zoveel zijn.. En moeilijk om op afstand te beoordelen. Ik zou langs een garage rijden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.