Renault Laguna: reset buiten renault gargae om en een vertaling van onderhouds r

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1783

hallo

onlangs hebben ik een renault laguna grand tour 1.8 gekocht nu vroeg ik me af waar we hem kunnen laten resete of uit laten lezen buiten de renault garage hier in zuid limburg als het nodig zou moeten zijn. Mijn vader doet nml het onderhoud van de auto's zelf.
Verder zou ik willen vragen of er iemand mij kan vertalen hoe ik de service reset moet uitvoeren mijn engels is verre van slecht . Hoop dat iemand wil helpen ben maar een vrouw ...maar houd me nu een maal graag met dit soort dingen bezig

grtjs Kim

amstaffie

Geplaatst door amstaffie (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

fitz (0), 12 jaar geleden

http://www.launchtech.co.uk/single%20pag...
In het Engels, maar je Engels is verre van slecht zeg je.

Uitlezen kan iedereen die en uitleesapparaat heeft... alle garages hebben zo'n ding. Alleen kan de dealer net wat meer uitlezen dan de universeel.

amstaffie (0), 12 jaar geleden

Bedankt Fitz voor je antwoord ..en je link deze link was al in mijn bezit maar wat ik inderdaad al schreef mijn Engels is verre van slecht ...

fitz (0), 12 jaar geleden

Oh, je bedoelt dat je Engels niet zo best is..... ok
1 kaart in ding steken en auto op contact zetten (motor niet aan)
2 op boordcomputerknopje drukken op je rechterhandel, totdat je een sleutel symbool ziet met de km tot de volgende service interval
3 dagteller resetknop ingedrukt houden totdat het display 8 keer geknipperd heeft
4 dagteller resetknop loslaten en nu zou je de nieuwe service interval moeten zien

Hoop dat dat duidelijk is :)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.