Renault Espace: R. espage diesel

Brandstof: Diesel, Motorcode: 2 ltr.

hallo besten

weer even over deze auto
mijn vraag is wie weet de hoogte van de voorvering (spiraal)
de achterkant is opgehoogd, maar de voorkant is te laag, daardoor komt de bocht v.d. uitlaat te dicht op de weg
als je op de kien gaat zie je de bocht, deze is deels afgeschuurd, en daar wil ik niet mee stranden, als ik op vakantie ga
rubberen blokken is niet de oplossing
maar wil de voorkant ook ophogen, al is het maar een paar cm

een andere oplossing (bij de dayhatsu feroza), je kan daar de stabilatoren stang opdraaien, is dit aan te raden? indien aanwezig........

gr.

frans.j

Geplaatst door frans.j (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Espace? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

10 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Renault werkt met kleur code's die op de veren zitten.
Deze code's horen bij het voertuig af fabriek.

frans.j (0), 12 jaar geleden

hallo, deze spiraalveren zijn BLAUW
is dit de goede set?, kan iemand dat vertellen?

abc (0) PRO, 12 jaar geleden

dan zal dit een verlagings set zijn ,renault heeft zwarte veren met een gekleurde stip

frans.j (0), 12 jaar geleden

zou het nog op te zoeken zijn voor zo n oude type espage, zijn de eerste type s
als deze onderuit gehaald zouden worden en de nieuwe besteld worden, zou goed kunnen zijn dat de veer hoogte hetzelfde is...montage en demontage kosten

Heino4267 (200), 12 jaar geleden

Gewoon even op de sloop halen uit hetzelfde type auto?

frans.j (0), 12 jaar geleden

en die zijn dus niet of moeilijk te vinden, staan vaak modernere espage s, en dan nog benzine, met een heel andere verings systeem

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

Hey Frans, heb je deze al geprobeerd?

http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/zo...

frans.j (0), 12 jaar geleden

dank voor de tip, zal er naar kijken.............maar heb geen hoop
anders 1 veerpoot los, en met de spiraalveer naar een verenfabrikant gaan

richardkwik (0) PRO, 12 jaar geleden

zijn de veren die er nu onder zitten compleet blauw? zo ja, dan zijn het verlagingsveren en moet je ergens normale veren zien te scoren

frans.j (0), 12 jaar geleden

inderdaad, helemaal blauw
maar als ie op de brug staat, om em te demonteren, kan je em ook niet verplaatsen, staat ie al die tijd
je moet de draagarm toch lossen, en later de andere
ik moet dan een voorbeeld hebben

of kan ik em zelf lossen, met behulp van zijn gewicht, en de krik..........en dat in de buiten lucht

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.