Renault Scenic: Bestuurdersraam scenic gaat niet direct omhoog/omlaag

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.5 dci

Sinds een een week of 2 gaat het raam aan de bestuurderkant niet omlaag zoals het moet.
Als ik aan de schakelaar kom, gaat het venster maar een cm of 4 naar beneden en stopt dan automatisch. Ik moet dan 5 keer klikken voordat het raam beneden is, naar omhoog hetzelfde probleem. Lampje van die schakelaar brandt ook niet. De bijrijderskant is geen probleem.

Wat zou dat kunnen zijn?

grtn,
Eric

OKP

Geplaatst door OKP (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

k.v.loon (0), 12 jaar geleden

als de raam helemaal dicht is, dan het knopje een paar seconde lang omhoog bediend inhouden. hij wordt hierdoor even op nieuw in geleerd.

ik hoor wel of het gelukt is

mvg

OKP (0), 12 jaar geleden

ah goeie tip, ik zal het straks eens proberen. Moet er ook wel even bij vermelden dat de accu voorheen was afgekoppeld, daarna begon het probleempje.

k.v.loon (0), 12 jaar geleden

dan is het daarmee zeker op gelost, het kan zijn dat de andere ramen dit zelfde probleem hebben dus ook achter.

mvg

OKP (0), 12 jaar geleden

achter heb ik geen elektrische, alleen voor, en probleem is enkel links. Toch bedankt. Ik zal vanavond laten weten of het is gelukt.

OKP (0), 12 jaar geleden

ik heb het vanavond geprobeerd en inderdaad, het venster gaat weer omlaag en omhoog zoals het moet, bedankt voor de tip!

grtjes

Eric

OKP (0), 11 jaar geleden

ik heb het vanavond geprobeerd en inderdaad, het venster gaat weer omlaag en omhoog zoals het moet, bedankt voor de tip!

grtjes

Eric

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.