Renault Laguna: Slecht starten (duurt lang tot aanslaan).

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.0 24v V6

Mijn Laguna start moeilijk met enigszins warme motor (zo lijkt het). Startmotor draait gewoon rond zoals het moet, geen haperingen. Accu is 100%. Aanslaan is bij volledig koude motor meestal geen probleem en de motor loopt vrij direct na contact maken. Eenmaal warm(er) duurt het soms wel een sec of 4/5 voordat de motor bij starten aanslaat. Er is ooit geopperd een probleem met de bdp sensor, maar volgens mij zou de auto dan helemaal niet moeten aanslaan. Ik weet het niet, dus vandaar mijn vraag hier. Roept u maar! Dank u.

Ed Ang

Geplaatst door Ed Ang (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Meestal treed de klacht bdp op bij warme motor omdat de weerstand dan verandert.
Na een half uur afkoelen doet deze het weer met geluk.

Ed Ang (0), 11 jaar geleden

Het probleem is er nog steeds, heb nog geen moeite genomen om er naar te laten kijken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.