Renault Grand Scenic: Cd wisselaar

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9dci

Hallo, sinds gisteren werkt mijn wisselaar niet meer, ik heb een pijltjes navigatie met een wisselaar onder de stoel (origineel Renault) maar ik kan de wisselaar niet meer selecteren op de radio, en het lijkt of er geen stroom op de wisselaar staat, want ik krijg mijn cd's er ook niet meer uit, normaal als je het schuifje open doet brand er ook licht, en nu niet meer. Is dit meer voorkomend of is de wisselaar overleden?

zafira2.2dti

Geplaatst door zafira2.2dti (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Zekering? Stekker los? Slecht contactje?

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

Moet ik om fatsoenlijk bij de wisselaar te komen heel de stoel demonteren, nee toch zeker. Ik kan er nu onmogelijk bij.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Moet zonder stoel demonteren kunnen.
Kijk goed of er geen water onder de stoelen staat het betreft een dubbele vloer.
Wanneer de paravaan afvoeren verstopt raken verzamelt het water zich daar.
En kan zorgen voor de gekste storingen.

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

Nou, in 1ste instantie lijkt de vloer droog, maar zodra het weer het toelaat (droog) duik ik onder de stoel en kom ik hier op terug. Voor zover bedankt heren.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Heb je de radio eruit gehad?
Heb je eens de voeding eraf gehaald?
Let op hou je radiocode bij de hand die heb je nodig wanneer de voeding eraf gaat.

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

Nee de radio is er nog nooit uitgeweest, en de voeding is er ook nooit afgeweest, en de code heb ik gewoon van de dealer mee gekregen (staat in de navigatie handleiding) dus dat is het probleem niet hoor.

zafira2.2dti (0), 12 jaar geleden

wisselaar was overleden, hebben hem uitgewisseld met een andere geen probleem, dus maar een andere gekocht bij de onderdelenlijn, en wat denk je perfecto, ze hadden zelfs vergeten de cd's er uit te halen. Jaja een mens kan geluk hebben

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.