Renault Grand Scenic: opbergvakken links en recht voor onder water

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Hallo

Ben net verholpen van de 1 probleem komt de volgende probleem .

Heb water staan in de opbergvakken links en rechts voor ... de afvoer bij de paravan zijn ook doorgespoten en blad vrij. en daar was geen water bij de op vangbakje .

nu lees ik op de forum dat het kan zijn van de afvoer pijpje van de airco dat verstop is...en dat ik onder de wagen dat pijpje kan afsnijden dan zou de probleem verholpen zijn...

maar zou toch eens graag meer willen weten voor dat ik daar aan begin.

wie weet de goede oplossing

MVG Claudio

claudio1972

Geplaatst door claudio1972 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

99% afvoer kanalen onde paravaan verstopt .
Paravaan demonteren en links en rechts de afvoeren reinigen.

claudio1972 (0), 12 jaar geleden

Ramjod

De afvoer kanalen onder de paravaan zijn niet verstopt..heb ik al eerder zuiver gemaakt.. het moet toch aan iets anders liggen...heb alleen water staan in de opbergvakken...want als ik de bekleding los haal en het water weg haal staat er op de korsten keren weer wat water in. begrijp er niets van.... dacht eerst aan de airco maar die heb ik niet aan staan.... en de auto staat gewoon onder de carport... weet geen raad meer..

Mvg Claudio

Heino4267 (225), 12 jaar geleden

@Claudio1972:
Heb jij het over de opbergvakken in de vloer of in de deuren?

claudio1972 (0), 12 jaar geleden

Hallo Heino

Sorry dacht dat het erop stond.. het zijn de opbergvakken in de vloer.

Mvg Claudio

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.