Renault Laguna: sleutelkaart

Bouwjaar: 2002, Brandstof: LPG

hallo

mijn renault kaartsleutel is stuk, hoe kan ik deuren sluiten met sleutel die in de kaart zit?

ramazanzahir

Geplaatst door ramazanzahir (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

dodgedriver0 (0), 12 jaar geleden

Hallo,
in de deurgreep is een plastiek afdek-kapje.Dit moet je eruit wippen,dit kan met de sleutel gebeuren.
Daarachter zie je dan het effectieve sleutelgat.Nadien gewoon het afdekkapje terug plaatsen.

Heino4267 (200), 12 jaar geleden

Evt. voor het afsluiten met de sleutel, met de centrale vergrendelingsknop in de auto de overige portieren op slot doen.

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Kaart uit kaartlezer nemen.
Uitstappen en portier sluiten.
Dan via de achterportier op de schakelaar druk van de portieren in de auto als goed is gaat de rest op slot.
Uitstappen en de achterdeur dichtmaken.
Als goed is zijn alle portieren nu op slot.
Men kan nu het kleine kapje op de linker greep losnemen met de baard die in de badge zit en het cilinderslot bedien voor alleen de linker portier.

ramazanzahir (0), 12 jaar geleden

hallo

ik heb via achter portier op middenknop gedrukt en dat is gelukt om deuren te sluiten, maar na en paar keer nu doet ie niet meer. ik heb een nieuwe kaart besteld, maar het is nog niet binnen. weten jullie enige idee?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.