Renault Scenic: koplamp scenic 2

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

Hallo, weet niet of ik duidelijk genoeg ben. Afgelopen zaterdag in het donker mijn lamp verwisseld. Ik heb toen iets laten vallen(en niet meer teruggevonden) waarmee je de lamp vastzet aan de koplamp. (heb uiteindelijk de lamp met ducktape vastgezet).Weet niet hoe dat heet, maar het is een soort "ring". Sorry. als het allemaal wat vaag klinkt, maar ik hoop dat iemand begrijp wat ik bedoel. Ben langs de garage geweest, volgens hun dien ik een geheel nieuwe koplamp te kopen, omdat deze niet los te krijgen zijn. Klopt dit, of zijn er nog alternatieven.
gr, Wim

wmpi

Geplaatst door wmpi (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

moderator (0) PRO, 12 jaar geleden

Dat kleine spul wordt inderdaad soms niet los geleverd. Even naar autodemontagebedrijf brengt meestal wel iets op.........

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

het klopt men krijgt geen losse delen van de koplampunit opde afdekkapjes na.
Je proberen op de sloop of bij een schadebedrijf of die een oude koplamp hebben liggen en daar de deeltjes uithaalt.

martin goeman (0), 12 jaar geleden

Is die niet meer terug te vinden?? zit een hele plaat onder de motor ligt die daar niet tussen????Mischien met zaklamp overal even tussen kijken??

wmpi (0), 12 jaar geleden

Heren, bedankt voor jullie reacties. Zal eens langs een schadebedrijf cq sloopbedrijf gaan, kijken of we daar verder komen.
Martien, nee niet gevonden. Heb "overal" gezocht, zelfs de bodemplaat, helaas niets. Ben zaterdag naar huis gereden, dus mocht dit op de bodemplaat gelegen hebben , is deze n.a.w. eraf gevallen onderweg.
Nogmaals bedankt voor het meedenken, zal iets laten weten of ik "geslaagd" ben.

wmpi (0), 8 jaar geleden

renault niet meer in mijn bezit

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.