Renault Kangoo: Renauld Kangoo 2000 Richtingaanwijzers

Bouwjaar: 2000

2 jaar geleden gingen af en toe de alarmlichten aan als ik gewoon richting aangaf, daarna lange tijd geen problemen meer gehad.

Sinds 6 maanden het volgende probleem: Als ik ga rijden functioneert alles, na ongeveer 5x richting aan geven klinkt er een geluid als kgrrrkgrrr en daarna doet de richtingaanwijzer niets meer. Als ik de richtingaanwijzer naar rechts aanzet en de alarmlichten aanzet doet hij het daarna regelmatig wel weer, maar niet altijd.

Er zijn nu zowel een nieuwe relais als knipperlicjtschakelaar ingezet. De claxon deed het ook soms niet dat was een los contact, maar het richtingaanwijzerprobleem blijdt. Ook al alle contacten gecontroleerd waar nodig schoongemaakt maar helaas hetzelfde probleem blijdt.

Arwen

Geplaatst door Arwen (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Men zou zeggen knipperlicht relias defect.

Arwen (0), 12 jaar geleden

Ramjod, Hartelijk dank voor je reactie. Dat was het eerste waar ook aan werd gedacht, maar helaas, zoals ik al schreef, een nieuw relais is erin gezet, maar kennelijk in dit geval niet de oplossing.

Hoop erg op meerdere reacties.

claxon (0), 12 jaar geleden

Heb je de 4-pinkerschakelaar al eens wat bewogen bij gewoon pinken.
Zo te horen ging de claxon niet door slecht kontakt,duw of wring eens aan die stekkers.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.