Renault Megane: Waar zit de afwatering van de paravan van mijn Renault Megane ca

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Op een of andere manier blijft er teveel water in de paravan onder de voorruit van mijn renault megane cabrio uit 1997 staan. Ik heb al diverse keren de bak schoongemaakt en het afvoerslangetje onder de accu aan de bijrijderszijde doorgeblazen deze is goed schoon en hier loopt het water ook makkelijk door weg. Aan de bestuurderszijde ligt in de de paravan een soort verlaging waardoor aan deze zijde ook water blijft staan. Het kan bijna niet anders dan dat ook hier een afvoerslangetje of iets dergelijks moet zitten. Eén slangetje in een bak van 120 cm lijkt met sowieso erg weinig, maar ik krijg het niet gevonden. Weet iemand of (en zo ja waar) er een tweede zit. Ook al vanaf onder de carrosserie geprobeerd, maar zonder resultaat.

fmulders

Geplaatst door fmulders (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

links en rechts zit een gat met een rubber plapje ervoor.

fmulders (0), 12 jaar geleden

U[quote=Ramjod]links en rechts zit een gat met een rubber plapje ervoor.[/quote]
Die heb ik inderdaad gevonden, tenminste.... Die naast de zekeringenkast bij de acco. Maar waar komt dit dan uit? Lijkt ergens in de wielbak te zijn.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.