Renault Scenic: startblokkering scenic 1.6 RN

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Hallo allen,
ik heb momenteel problemen met de startonderbreker van een Scenic na problemen met de accu.
Er is een tooltje om de code te achterhalen,dat heb ik al geprobeerd,maar dan moet je de sleutelcode hebben,en deze auto is gekocht met 1 sleutel zonder instructieboekjes en dus geen noodcode of sleutelcode.
De eigenaar van deze auto is hem echt nodig,en nu zoek ik een antwoord op de vraag hoe deze auto weer aan de praat te krijgen.
Is er een manier om de sleutelcode te achterhalen,en is er eventueel een manier om de noodcode te achterhalen,daarbij teken ik aan dat de lokale dealer als standaard antwood geeft dat het tenminste 300 euro kost,en verder niet.
wie o wie is bereid mij te helpen met dit,voor de eigenaar,grote probleem,

MVG Sieto

hobby-monteur

Geplaatst door hobby-monteur (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

moderator (0) PRO, 12 jaar geleden

Problemcar.nl levert geen bijdragen tot het omzeilen cq. onderbreken van fabrieks-startonderbrekingen en alarmen.
Neem hiervoor contact op met Uw dealer. In dit geval dus een bezoekje aan een andere dealer.
Mogelijke andere oplossingen kunnen uiteraard altijd per email aan de topicstarter worden aangeboden

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.