Renault Megane: verwarming

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

goede avond
ik heb een vraag
ik heb een renault megane 1.6 coupe
maar nu heb ik gemerkt dat mijn verwarming het niet echt goed doet

als ik mijn schakelaar draai bijv: er staan 3 standen op
1=recht op mij af
2=op de voeten
3=raam en voeten
4=raam

maar welke stand ik ook doe hij blijft alleen dar die alleen maar naar mij toe blaast en niet naar de raam

hij doet het wel op de raam als ik de schuiven opzij zet dat hij niet naar mij blaast dan gaat die wel naar de raam

we hebben al de schakelaar onder de dashboard na gekekek en die werken allemaal maar het lijk wel of het op een of andere manier niet wil functoineren weet iemand mischien wat ik nu kan doen

mvg marinus van rhijn

marinus1988

Geplaatst door marinus1988 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Als men aan de knoppen draait ziet men dan ook de kabels bewegen?
Bouw het paneel uit. Volg die kabels tot aan de bedieningskleppen.
Beweegt de klep dan?

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Of je draait de schuiven bij de ventilatieroosters even dicht, dan merk je gelijk wat ze doen. Want die ventilatieroosters doen het praktisch altijd. Even dichtzetten, en dan nog eens testen.

marinus1988 (0), 12 jaar geleden

ja de kabel beweegt en de klep beweegt ook
ja als ik de ventilatieroosters dicht doe gaat me ruit verwarming het pas doen maar dat doet die alleen als ik de ventilatieroosters dicht doe dus niet als ik ze open zet

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Vervang je interieurfilter maar eens.

marinus1988 (0), 12 jaar geleden

En waar zit die intrieurfilter

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Als je hem hebt, dan zit hij onder de paravan aan de bestuurderszijde. Even de motorkap open maken, dan zie je al een rechthoekig deksel. Dat is je interieurfilter.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.