Renault Espace: kachel / airco defekt

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Hallo allemaal , sinds gisteren is bij mijn Espace de kachel uitgevallen , er is zomaar gebeurd zonder vooraankondiging, aan de bediening paneel brand geen enkele lampje, achterruit verwarming is ook dood, ook de andere paneeltje aan de bijrijders kant brand en doet niets, ik heb de zekeringen gecontroleerd ,en deze zijn goed, de relais blijken ook goed te zijn , de bediening paneel van de verwarming heb ik uitgebouwd ,heb een andere gehaald en deze werkte ook niet , kan iemand mij helpen ,ik vries in de auto,

alvast bedankt.

vaha

Geplaatst door vaha (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Espace? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Ramjod (0) PRO, 12 jaar geleden

Dan heb je schema's nodig om de voedingen te controleren en waar deze vandaan komen.

vaha (0), 12 jaar geleden

Bedankt voor de reactie Ramjod, auto heb ik uitlezen laten ,krukas sensor kapot,loopt onregelmatig,uitlaat lek , en dat nog met de verwarming, facit: ik heb hem ingeruild voor een Ford mondeo diesel van 2001,,probleem opgelost ,,haha

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.