Renault Clio: moterkap

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

kan iemand mij vertellen hoe ik een moter kap open krijg die niet op de normale manier open gaat de hendel heb helemaal geen weerstand meer

dafgek

Geplaatst door dafgek (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

dafgek (0), 12 jaar geleden

niemand dus

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Als je de beschermplaat onder de bumper/ motor weghaalt, dan kun je met veel geklooi via de radiateur bij het mechanisme komen om de motOrkap te openen. Misschien is de kabel wel bij de grendel afgebroken, en kun je het eindje met een tang vastpakken. Even improviseren, maar dat had je ook zelf kunnen bedenken.

dafgek (0), 12 jaar geleden

nee want me klep gaat van af de andere kant open en daarom vraag ik dit ik ben echt stom zeg maar

RPJdeWeert (0), 12 jaar geleden

Och verrek dat is waar ook, sorry. IK HEB GEEN IDEE in dat geval :-)

Heino4267 (205), 12 jaar geleden

Maar je hebt al wel geprobeerd om bij de hendel te kijken of de kabelkop nog in de hendel zit?
Als de kabelkop niet beweegt, kan je daarop een griptang zetten en zo de motorkap opentrekken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.