Renault Scenic: krakende deurrubbers scenic III

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 TCE

Model Scenic III/uitvoering :TCE 130
Bouwjaar :feb 2011

Hallo,

Ik krijg steeds meer last van krakende portierrubbers bij het rijden. Bij stapvoets rijden over een niet gelijkmatige klinker verharding hoor je rubbers kraken. Ben al een keer bij de dealer geweest. Die heeft de rubbers behandeld met een speciaal middel. Door de behandeling zouden rubbers gladder worden. Het heeft niet geholpen. Het kraken is zelfs erger geworden.
Is iemand bekend met dit probleem ?? . Ik ben op zoek naar een structurele oplossing. Binnenkort maar weer naar de dealer en afwachten wat hij van oplossing kan bedenken.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr. jan Temmink

jantemmink

Geplaatst door jantemmink (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Renaultmonteurtje (0) PRO, 12 jaar geleden

rubbers vervangen

Heino4267 (200), 12 jaar geleden

2011? Is toch garantie? Dealer moet het oplossen!

jantemmink (0), 12 jaar geleden

Ben vanmiddag bij de dealer geweest. De dealer is met mij meegereden. We waren het terrein van de garage nog af of hij wist genoeg. Was het met mij eens dat dit niet normaal was. Nemen eerst contact op met Renault Nederland of er meer van dit soort meldingen zijn. Komen volgende week met een reactie. Even afwachten.

jantemmink (0), 11 jaar geleden

Vandaag 7 juni 2012 auto bij de dealer geweest. Alle portierrubbers waar de ramen in lopenn zijn vernieuwd. De auto kraakt niet meer. Nu afwachten hoelang het goed gaat

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.