Renault Laguna: laguna 2004 stopt vanzelf bij het remmen

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

Hallo allemaal
ik heb sindskort volgende probleem.
mijn auto stopt spontan af en toe bij het afremmen als ik op koppeling pedaal druk. dat gebeurt niet vaak . zou dit een bekend probleem zijn?
graag wil ik reacties ontvangen
met vriendelijke groeten

umutzengin

Geplaatst door umutzengin (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Pjotr9136 (0), 12 jaar geleden

Zit er niets los of verkeerd bij de pedalen.
Als je met de hand de koppeling indukt en kijt met een zaklantaarn, zie je dan iets meebewegen bij het rempedaal.
Als je er zeker van bent dat je zelf de rem niet aanraakt of bv met een broekspijp eraan blijft hangen: snel bij een garage laten controleren!

Remi.laguna (115), 12 jaar geleden

Heb dezelfde problemen gehad met m'n 1.8 16V uit 2002 na vervanging gasklephuis met bijbehorende stekker was het over.

umutzengin (0), 12 jaar geleden

hallo
bedankt voor jullie reactie. ik liet een groot ondrehoud geplegd. bij deze werden distrubiterim, multirim waterpomp, nokkenasversteller en krukaspoelie vervangen. tegelijk werd ook gasklephuis schoon gemaakt. waarschijnlijk was ie behoorlijk smerig. nu al twee dagen rijdt auto goed. ik meld nog een keer voor resultaat.

umutzengin (0), 12 jaar geleden

na ongeveer 2 maanden en 5000 km heb ik geen een keer probleem gehad. voor mij hoop ik probleem definitief opgelost.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.