Renault Vel Satis: Overbouwen interieur Initiale in een Expression

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2 dci

Ik wil via E-Bay een complete interieurset kopen, van een Vel Satis met motorschade, dus airbags etc. intakt..

Vraag: De voorstoelen van de lederen bekleding set is volledig electrisch (hoogte diepte etc.) te verstellen, de originele Expression set alleen de bovenste stoeldelen.

Is de stekker onder de voorstoelen gelijk? Met andere woorden, krijgt de initiale stoel volledig voeding van de expression Vel Satis, of gaan alleen de bovenste delen werken?

Moet ik even rekening mee houden... Anders moet ik de stoel helemaal slopen en de bekleding omzetten. (=veel werk met airbagunits lijkt me).

Ik hoor graag van jullie!

ferreman

Geplaatst door ferreman (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Vel Satis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

oldford (0) PRO, 12 jaar geleden

En de rest van de vragen: is de airbag-ecu in beide auto's dezelfde? Zelfde aantal en types airbag die gebruikt zijn?

Bekleding omzetten zie ik een particulier niet zo maar even doen.
Stiksel bij de airbags is wel heel speciaal en op die airbag afgestemd.

ferreman (0), 12 jaar geleden

Ja, dat is ongeveer wat ik bedoel.

Volgens mij is het aantal airbags standaard in een Vel-Satis. Maar of de stekker hetzelfde is weet ik dus niet.

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

Ja de stekker is ook hetzelfde, meestal is de stekker ook al voorbereid tenzij je zelf een hele kale versie hebt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Vel Satis of stel zelf een nieuwe vraag.