Renault Laguna II: Zijspiegel openmaken

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

De elektrische spiegelstelling en het inklappen werken aan de rechterkant niet, nu wil ik de spiegel openmaken om te kijken wat er mis is (en om te zien of deze spiegel niet door een functieloze versie is vervangen). Ik krijg hem echter niet open, de meegespoten kap krijg ik maar voor een deel los en de spiegel krijg ik er ook niet uit.

Iemand tips/tricks hiervoor?

Diemux

Geplaatst door Diemux (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Safrane10698 (0), 12 jaar geleden

De gehele kap zit geklikt. De pennen kan je los klikken door eerst het glas eruit te klikken. Maar hierbij moet je uitkijken want het glas breekt nogal snel. Het glas is gelijmd op een plastig ring welke weer vast geklikt is op het stelmechanisme.

Diemux (0), 12 jaar geleden

IK heb de Haynes manual en daar las ik een stukje over het verwijderen van de spiegel, ik ga dat maar eens proberen!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.