Mercedes-Benz 300: Automaat hangt tussen neutraal en achteruit na ombouw

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Diesel, Motorcode: 300 turbodiesel

Hallo

Ik heb de motor en bak van mijn priveauto,300 turbo diesel w124 omgebouwd naar een w126. ik heb alles in zijn geheel over gezet.Nu wil de auto opeens niet in zijn achteruit of neutraal.Hij hangt zowel in de r en in de n slippend in de achteruit.schakelen met de pook of op de bak maakt geen verschil.

Het vreemde is,de bak is altijd perfect geweest en er zijn geen gekke dingen gebeurt.wie heeft een idee.

Het lijkt of de bakl gewoon tussen de netraal en de achteruit hangt want hij gaat slippend iets achteruit en een neutraal is er gewoonweg niet.

Volgens mij als een bak stuk is voel je hem alsnog wel in de versnelling schieten maar dat voel je ook niet en de bak is absoluut altijd goed geweest.zou het iets met olie kunnen zijn?dat is er natuurlijk wel uit geweest.volgens de pijlstok staat he op max maar kan er een luchtbel oid in zitten.

sensautos

Geplaatst door sensautos (0) PRO , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 300? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

sensautos (0) PRO, 12 jaar geleden

Heb een revisiebedrijf gebeld en die zegt dat een klep is blijven hangen in de bak.onverklaarbaar dat het uiterekend bij de ombouw is gebeurt maar de auto word nu gerepareerd bij dat bedrijf

tonvanoosten (0), 11 jaar geleden

Hi,
Ik heb een tijdje geleden een E300 4matic gekocht , maar ik begrijp nu waarom de verkoper binnen 1 jaar deze prachtige Combi heeft verkocht.
De auto is een tijdje geschorst geweest door mij en kom er nu na een lange rit tot de ondekking , dat de achteruit niet werkt als de automaat warm is.

Ik heb dus nu een vergelijkbaar probleem ,hoe is het nu opgelost als ik mag weten. Ik overweeg de automaat nu te laten spoelen en reiningen. maar dit voelt een beetje als een gok.
Wat heeft de reparatie opzich gekost en is het een deel of complete revisie geworden. Welk bedrijf heeft dit gedaan.
Vast bedankt voor een reactie.
MVG Ton

sensautos (0) PRO, 8 jaar geleden

opgelost

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 300 of stel zelf een nieuwe vraag.